Enghouse Cloud Contact – Molnbaserad, flerkanalig kontaktcenterlösning

Konfigurera ditt molnbaserade kontaktcenter på dagar i stället för månader, utan att kompromissa med funktionaliteten.

Bli kontaktad eller få en demo?

Från kostnadscenter till lönsamhetsmotor

Funktionalitet utan kompromisser. Dagens kunder förväntar sig snabba svar och personlig service dygnet runt, var de än befinner sig, oavsett enhet eller kommunikationskanal. Vare sig du pratar med kontoinnehavare eller hjälper patienter behöver du en kraftfull lösning för ditt kontaktcenter med en omfattande uppsättning funktioner som kan tillgodose de allra mest krävande kunderna samt säkerställa en lönsam verksamhet.

LADDA NED BROSCHYR
Flerkanalig kommunikation
  • Sömlöst stöd för röstsamtal, e-post, sms, webbchat, sociala medier, video och mycket mer
  • Intelligent ärendestyrning via universalkö för samtliga medietyper
Sociala meddelandefunktioner
  • Använd alla stora meddelandeplattformar, inklusive sms, WhatsApp och Facebook Messenger
  • Enkelt att lägga till nya kanaler utan hjälp av IT-avdelningen
Artificiell
intelligens
  • Exakta, automatiserade svar
  • Frigör tid från agenterna vilket ökar effektiviteten
  • Bättre affärsstatistik
Integrerad
självbetjäning
  • Tonval och tal, IVR, utgående avisering och mobilappar
  • Helt integrerat i processerna för samtalsfördelning
  • Administrationsportal för smidig uppstart och drift
Rapportering
  • Rapportering i realtid och historisk rapportering
  • Heltäckande 360-gradig vy
  • Standardiserade och anpassade rapporter
Inspelning och kvalitetsuppföljning
  • Följer krav och regler för efterlevnad
  • Underlättar utvärdering och förbättringsarbete
  • Multimedia- och skärminspelning
Integrationsmöjligheter
  • Öppna API:er
  • Inbäddat eller sida vid sida
Gränssnitt med webbåtkomst
  • Enkel inloggning (SSO) oavsett roll, exempelvis agent, chef, administratör och support
Möjlighet att koppla samtal
  • Inbyggd integration med softphone eller IP-telefon och Skype för Företag
Ugående uppringningslösningar
  • Intelligenta uppringnings-funktioner, Preview, Progressive, Predicted
  • Avancerade algoritmer
  • Följer utökad marknadsstandard

Säkert i molnet

Enghouse Cloud Contact stöder stränga datasäkerhetskrav som exempelvis PCI-DSS. Genom att flytta infrastruktur och tjänster till molnet uppnår du ökad effektivitet och får större kontroll över din infrastruktur och dina användare.

LÄS E-BOKEN OM VANLIGA MOLNMYTER

Snabba på verksamheten

I takt med att ditt företag växer och kundernas förväntningar ökar vill du enkelt kunna anpassa verksamheten utan att behöva oroa dig för hårdvaruinköp eller IT-hinder. Enghouse Cloud Contact är perfekt anpassat för att du snabbt ska kunna lägga till fler medarbetare/agenter eller nya funktioner och omedelbart anpassa dig efter nya behov och ökad efterfrågan.

LÄS OM 7 SKÖNA SKÄL ATT FLYTTA TILL MOLNET

Smidig migrering till molnet

Företag behöver säkra och flexibla implementeringsalternativ. Med Enghouse Cloud Contact kan du flytta verksamheten till molnet utan att kompromissa med funktionaliteten.

LÄS VÅR GUIDE FÖR EN FLYGANDE START

Enkelt att implementera, enkelt att använda

Enghouse Cloud Contact erbjuder omfattande flerkanaliga funktioner med intuitiva gränssnitt som möjliggör snabb konfigurering och sömlös integration med befintliga system. Ingen komplicerad utbildning behövs. Vill du läsa om fler fördelar, eller få hjälp med argument för att övertyga andra?

LÄS OM FÖRDELARNA MED ETT MOLNBASERAT KONTAKTCENTER
Enghouse CCC

Funktionsrik allt i ett-lösning

Dra nytta av de senaste funktionerna för flerkanalig kundinteraktion och få tillgång till omedelbar skalbarhet, flexibilitet och affärsstatistik. Enghouse Cloud Contact ger dina medarbetare de verktyg de behöver för kommunikation, samarbete och dataåtkomst som skapar bästa möjliga kundupplevelse.

Ge dina medarbetare fullt stöd

Dina medarbetare i kontaktcentret kan fokusera på varje kundkontakt med stöd från AI och intelligenta botar. Enghouse Cloud Contact kan ge förslag och relevant information som hjälper både medarbetare och kunder, samt skapar en personligt anpassad upplevelse. Dra nytta av intuitiva verktyg och kraftfull statistik för att utveckla och maximera varje medarbetares kapacitet.

LADDA NED BROSCHYR