Myter eller fakta om molnbaserade kontaktcenter?

Förvandla frågetecken till utropstecken!
Ta del av rapporter, eGuider, videos, samt de vanligaste frågorna om molnbaserade, flerkanaliga kontaktcenterlösningar.

Boka en DEMO idag!

Kunskapscenter

Fördjupa dig i mer intressant innehåll. Här finns allt du behöver för att räta ut eventuella frågetecken. Och vill du ha en personlig demo, boka den här!

7 sköna skäl att migrera till molnet

Enligt analysföretaget DMG Consulting, har 62% av företag redan flyttat till en kontaktcenterlösning i molnet. Att byta till ett molnbaserat kontaktcenter över lokalt baserade lösningar kan erbjuda företag i alla storlekar betydande fördelar, inklusive ökad flexibilitet, nya och ofta bättre kostnadsstrukturer, samt starkare efterlevnad. I denna infografik beskriver vi sju viktiga skäl till att ditt företag skulle kunna tjäna på ett molnkontaktcenter.

LADDA NED INFOGRAFIK

Myter eller fakta om molnbaserade kontaktcenter

Även om fördelarna med molnet nu är väl beprövade, finns det fortfarande tillgänglig information som är grundlös eller motsägelsefull och har lett till missuppfattningar och osäkerhet. Vi hjälper dig att fatta rätt beslut för ditt företag genom att skilja fakta från fiktion. Läs denna mytdödande guide för att få svar på frågor som, exempelvis, om det verkligen är säkrare att hålla ditt data lokalt snarare än i molnet.

LADDA NED eBOKEN

Flytta ditt kontaktcenter till molnet – Smarta tips för garanterad framgång

Frågar du dig själv om en migrering till ett molnbaserat kontaktcenter skulle ge betydande fördelar? Även om molnmiljöer i allmänhet anses skalbara, tillförlitliga och mycket tillgängliga, är de inte de enda aspekterna som bör driva ditt beslut. Den här guiden hjälper dig att avgöra vilken strategi som är bäst för ditt företag och uppmärksammar viktiga faktorer som du bör tänka på innan du flyttar in i molnet.

LADDA NED eGUIDEN

De vanligaste frågorna om molnbaserade kontaktcenter

Funderar ditt företag på att ta steget till ett molnbaserat kontaktcenter, men saknar det där sista för att ta ett beslut? Vi har satt ihop ett dokument med vanliga frågor för att räta ut eventuella frågetecken och hjälpa dig att avgöra om en molnbaserad kontaktcenterlösning är rätt för dig.

TA DEL AV FRÅGOR & SVAR

Så övertygar du andra att se fördelarna med ett molnbaserat kontaktcenter

Om du vill migrera till molnet måste du ha en klar bild av de verkliga beslutsfaktorerna som säkerställer att flytten ger önskat resultat. Den här guiden hjälper dig att bygga ett affärscase som granskar fördelar och utmaningar när det kommer till din organisation.

LADDA NED ePAPPER

Enghouse Cloud Contact Center – se vår portfölj av molnbaserade tjänster

Enghouse Cloud Contact Center är stabilt, säkert och alltid tillgängligt. Vårt molnbaserade kontaktcenter innehåller en mängd funktioner som passar allt från de minsta företagen till de största organisationerna, samtidigt som det kan integreras sömlöst med andra företagsapplikationer, exempelvis CRM-verktyg.

LADDA NED BROSCHYR

The 2019-20 UK DMG Contact Centre Decision-Makers’ Guide

Lyft lönsamheten och kundupplevelsen för ditt kontaktcenter genom att förbättra effektiviteten genom automatisering, erbjuda alternativ till att ringa inkommande samtal eller använda nya koncept som AI.

LADDA NED RAPPORTEN
ContactBabel UK CX Decision-Makers’ Guide 2019-20

The UK CX Decision-Makers’ Guide 2019-20

Ledande analytiker ContactBabel undersöker strategi, prioriteringar och prestanda för sina CX-program (kundupplevelseprogram), teknikanvändning och investeringsplaner för mer än 200 ledande CX- och kundkontaktpersoner.

LADDA NED RAPPORTEN
Contact Babel The Inner Circle Guide to Cloud-Based Contact Center Solutions 2018

The Inner Circle Guide to Cloud-Based Contact Center Solutions

Läs Contact Babels rapport om viktiga molnbaserade kontaktcenterlösningar som ger dig en detaljerad bild av verkligheten av att implementera och använda dessa tekniker, samt en utvärdering av leverantörer och tillgängliga produkter.

LADDA NED RAPPORTEN

Enghouse Cloud Contact Center Automation and IBM Cloud

Läs broschyren om hur Enghouse och IBM Cloud gör det möjligt för dig att automatisera dina kontaktcenterverksamheter, vilket ger insikter, skapar kundlojalitet och i slutändan driver intäkter.

LADDA NED BROSCHYR
The Forrester Wave Cloud Contact Centers, Q3 2018

The Forrester Wave™: Cloud Contact Centers, Q3 2018

Enghouse CCSP utnämndes till en stark aktör i Forrester Wave ™ -rapporten, högt rankad för sina omnikanalsfunktioner, skalbarhet och multitenant molnkontaktcenter-erbjudande.

LADDA NED RAPPORTEN

Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service, Western Europe

Vi är oerhört stolta över att Enghouse Interactive’s Contact Center Service Provider (CCSP) driver molnkontaktcenter för två av de fyra ledarna i Gartner Magic Quadrant för CCaaS.

LADDA NED RAPPORTEN
Have it your way! Alex Black, CTO, about Enghouse Interactive's Cloud Proposition

På ditt sätt!

Enghouse Interactive är i den unika positionen att förse företag med den bästa kundkontaktlösningen som exakt uppfyller deras krav. CTO Alex Black betonar inte bara ett omfattande utbud av lösningar från lokalt till molnet, utan också de tjänster som finns tillgängliga på Enghouse för att hjälpa företag att minimera risken vid en övergång.

SE VIDEON

Vägen till molnet

Rupert Adair, Director Product Management på Enghouse Interactive betonar att det inte bara är den omfattande portföljen av beprövade molnlösningar som erbjuder kunder den flexibilitet och val som de är ute efter. Enghouse Interactive fokuserar på resan till molnet, genom att förse företag med de nödvändig steg som behöver tas på vägen.

SE VIDEON

Säker i molnet

Alex Black, CTO på Enghouse Interactive pratar om de säkerhetsfrågor som kan dyka upp kring molninfrastrukturer. Han betonar att information lagrad i molnet kan vara mer säker, än lokalt lagrad, när man gynnas av centraliserade, ledande säkerhetsstandarder, som är fallet med Enghouse Cloud.

SE VIDEON